آموزشی نباید خارج از توان و قابلیت درک فراگیران باشد، بلکه باید با رشد همه جانبه فراگیران همخوانی داشته باشد. انعطاف پذیری: محتوای آموزشی باید به گونه ای سازماندهی شود که فراگیران با توجه به میزان و توانایی درک و یادگیری، قدرت انتخاب داشته باشند. فزایندگی: در فزایندگی، افزایش وسعت عمل یک تجربه نسبت به قبل مطرح است؛ تا درک وسیع تر و عمیق تری به فراگیران در خصوص فعالیت داده شود و یادگیری آنان در سطح بالاتری از سطح قبلی مطرح گردد. فراگیران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت باسکول ايستگاه خرید اینجانب:یه نفر من... arianaup Netz مسجد جامع جوشقان استرک امیر راهنما ارتقائ سطح امنیت پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان